maandag 24 november 2014

Sinterklaasintocht Den Haag Zuidwest

Afgelopen zaterdag waren wij in Den Haag,
op de Leyweg zou Sinterklaas en zijn Pieten
langskomen, dus hebben wij daar wat rond gekeken.
Dit is onze tweede intocht die we mee maken in Den Haag
(nouja, sinds ik een kind heb)
In Den Haag, zijn er meer verschillende kapsels bij de Pieten.
Dat viel me vorige keer ook al op, toen we een intocht bij
de Megastores mee maakten. Leuk :D

Er kwamen eerst muziekpieten langs
Er waren zelfs Pieten in een hoogwerker, wat gaafffff
Helaas kon ik niet beter inzoomen dan dit.
C (6) en ik stonden lekker hoog, dus we hadden mazzel
dat we alles zo goed konden zien. 
Sinterklaas was leuk dichtbij en hij liep daarna
richting de HEMA 
Het was echt gigantisch druk, zonder dat er ergens 
dranghekken stonden. 
Ik ben blij, dat wij hoog stonden, want eerlijk gezegd,
kan ik niet zo goed tegen drukte. 
Na afloop liepen we nog even langs alle wagens. 
Daar poseerde de echte pieten voor de foto
 en liepen er pieten lekkers uit te delen.
Sommige Pieten gingen op verzoek
 met  kinderen op de foto.
De wagens waren versierd met een paar 
leuke nep pietjes :D.


Voor overige foto's:


Geen opmerkingen:

Popeye & Frank "Rocky" Fiegel

Popeye, Museum aan de A Wist jij dat 𝗣𝗼𝗽𝗲𝘆𝗲 gebasseerd is op een echt persoon?  Klik op Foto voor Youtube video van 2½ minuut Frank &q...