zondag 30 november 2014

De Basiliek & Arboretum van Oudenbosch

Op 5 september 2007 was ik toch wel blij,
dat ik niet in Groningen bleef.
Ik werd meegenomen door mede blogster Natazz
naar Oudenbosch en kreeg daar o.a een rondleiding. 
Zo doende kon ik toen der tijd even mijn hoofd ergens anders
bij houden in die verdrietige tijd van toen.
Toen kon ik nog niet weten, dat ik binnen een paar jaar
dankbaar zou zijn, dat het leven zo gelopen is. 
En velen met mij.

  Als je dit ziet, dan verwacht je toch niet
dat je in Nederland bent. 
Als je dit ziet waan je je minimaal in Zuid Europa

En dan hier de basiliek HH Agatha en Barbara,
die is zo mooi van binnen...
het meeste is geen echt marmer, maar nep. 
Een detail van het altaar...
niet zeuren over die hand rechts,
dat is van een beeld die kon ik niet ontwijken.
Het Arboretum: Te veel om te laten zien.
Deze treurbeuk is geplant omstreeks 1840
Ruim 160 jaar oud...

Geen opmerkingen:

Popeye & Frank "Rocky" Fiegel

Popeye, Museum aan de A Wist jij dat 𝗣𝗼𝗽𝗲𝘆𝗲 gebasseerd is op een echt persoon?  Klik op Foto voor Youtube video van 2½ minuut Frank &q...