zondag 14 september 2014

Spiegel voor houden

Een herplaatst blog van 13-2-2008

Soms heb ik de behoefte over een gevoel te schrijven,
meestal weerhoudt het me omdat internet nogal openbaar is...
maar mijn persoonlijke groei houdt me nogal bezig .
Als je niets vergelijkt,
is alles normaal!!
(geen idee van wie die is).
Ja, wat is normaal? Wat de één normaal vindt, vindt een ander abnormaal.
Enne soms lijkt iets abnormaal, maar is het eigenlijk zo raar nog niet.
Het mooiste wat je kunt worden,
is jezelf!!
(Loesje).
Heb ik niets aan toe te voegen!!
'Le Miroir' van Tineke Bot.
Brons op hardsteen uit 1985
(staat in Assen).
Soms houden mensen je een spiegel voor,
maar gelukkig, wat men ook zegt... ik zie nog steeds hetzelfde als ik in mijn ogen kijk.
(in de spiegel, anders lukt het me niet hahaha).
Wie je bent
is oneindig belangrijker
dan wat je bent!!!
(Phil Bosmans)
Ben ik het mee eens... uiteindelijk gaat het er niet om wat je voor werk doet,
maar wat je betekent hebt voor de mensen om je heen.
Tot slot:
Als iemand je verkeerd beoordeelt heeft dat geen betekenis,
als jij er voor kiest het je niet te herinneren.
(sorry, weet ook niet wie de wijze persoon hierachter is).
Dat laatste, dat moet ik nog ff flink in mijn oren knopen.
Mijn leven zal zoveel makkelijker worden voor mezelf als het me compleet
niet meer zal boeien wat bepaalde mensen van me denken.
Als dat hele beperkte clubje mensen, waar ik ongelofelijk veel van houd,
maar wel goed over me denken en weten hoe ik werkelijk in elkaar zit...
dan kan de rest me gestolen worden.
Ik kreeg vanavond zomaar een mooi compliment over de sms!!
"Ik heb je altijd als dochter willen hebben!!" 
Dan moet ik een traantje weg pinken hoor.
Helemaal als het zomaar opeens uit het niets wordt gesms't.
Al hoewel... uit het niets... het zal wel met morgen te maken hebben.
Maar daar heb ik het morgen wel over!!

Geen opmerkingen:

Popeye & Frank "Rocky" Fiegel

Popeye, Museum aan de A Wist jij dat 𝗣𝗼𝗽𝗲𝘆𝗲 gebasseerd is op een echt persoon?  Klik op Foto voor Youtube video van 2½ minuut Frank &q...