zondag 14 september 2014

Etalage Schlaman

Schlaman had een bonbonzaak in de brugstraat
Toen ik net in Groningen woonde, maakte hij al 
mooie etalages. 
In de herfst van 2008 zag ik deze leuke etalage en heb ik
toen geplaatst in een blog (die ik nu hier plaats)

Bij mijn favoriete bonbonzaak is de etalage in
heerlijke hefstsfeer (ja heerlijk, want het is met chocolade en marsepein).
IMG_5817.jpg picture by zakina
Schlaman heeft er weer een waar kunstwerk van gemaakt
IMG_5814.jpg picture by zakina
De boom, de eekhoorn, de blaadjes en de paddenstoelen alles is eetbaar 
IMG_5810.jpg picture by zakina
Je begrijpt natuurlijk dat ik na het fotograferen trek heb gekregen en wat
bonbons ben gaan kopen

Helaas zit Schlaman niet meer in de Brugstraat en heb ik
nooit meer zulke lekkere bonbons gegeten. 

Geen opmerkingen:

Popeye & Frank "Rocky" Fiegel

Popeye, Museum aan de A Wist jij dat 𝗣𝗼𝗽𝗲𝘆𝗲 gebasseerd is op een echt persoon?  Klik op Foto voor Youtube video van 2½ minuut Frank &q...