zondag 14 september 2014

De eerste keer Den Haag met mijn zoon

Herplaatst blog:
Was geplaatst 25 mei 2008

Vorige week ben ik mijn Groningse kindje gaan showen
aan mijn vader in Den Haag.
Mijn vader kan de reis naar Groningen niet maken,
dus logeerde ik lekker twee nachtjes bij mijn ouders.
Het was heerlijk...
 15 jaar geleden was dit 15 jaar lang mijn slaapkamer...
(voor wie het nog niet wist of ontgaat... ik ben Haagsche)
nooit had ik verwacht dat mijn kindje in dezelfde kamer zal slapen 
Ik vind dat enorm bijzonder!!
Op weg naar mijn grote broer stonden we bij een stoplicht te wachten.
Een moeder-eend was aan het oversteken met haar kleintjes.
De verkoper van de bloemenstal had al gezien, dat ze bij een ander stukje
weg had overgestoken en begeleidde haar naar het water en hij hield het verkeer tegen.
De kleintjes volgende mams braaf in flinke pas.
Daarna hielden toeschouwers hun hart vast of die kleintjes het wel
zouden redden vanaf zo'n hoge kade het water in.
Het liep allemaal goed af en snel zwommen alle kleintjes dicht
tegen mams aan.

Geen opmerkingen:

Popeye & Frank "Rocky" Fiegel

Popeye, Museum aan de A Wist jij dat 𝗣𝗼𝗽𝗲𝘆𝗲 gebasseerd is op een echt persoon?  Klik op Foto voor Youtube video van 2½ minuut Frank &q...