zondag 14 september 2014

Aan de kassa

Ivm het opheffen van een blog 
is dit een herplaatst blog van 18-2-2008

Waar ik ook mijn dagelijkse boodschappen doe,
altijd heb ik een voorkeur voor een caissière/cassier.
(bij de Jumbo kom ik maar 1x per week en heb daar geen voorkeur).
Nu kom ik pas sinds kort in een andere supermarkt ivm dat ik verhuisd ben.
En daar moet ik natuurlijk nog wel wennen aan de voor mij nieuwe gezichten.
Toch heb ik er weer 1 waar ik het liefste bij in de rij sta.
Ik houd wel van een beetje humor tijdens de saaie boodschappen
en zij heeft gewoon heerlijke humor.
De leidinggevende komt naar haar toe en vraagt haar of ze iedereen in
haar rij wil afmaken en daarna iemand op een andere afdeling wil overnemen.
"Afmaken doe ik niet aan." zegt ze heel droog.
Hij kijkt haar verdwaasd aan... en ik kijk naar hem, want ik voel dat hij het niet snapt.
De spanning lijkt te stijgen, want je ziet hem denken om mogelijk boos te worden.
Ze begint te lachen en herhaald dat ze de klanten niet afmaakt...
nog snapt hij het niet, maar wij staan inmiddels allemaal al te lachen.
Ook de rijen in de buurt lachen mee en kijken aandachtig mee.
Dan besluit ze het simpeler voor hem te maken...
en legt hem uit dat afmaken vermoorden is...
kwartje lijkt te vallen, maar leuk vinden vond hij het nog steeds niet.
En geïrriteerd zette hij achter mijn boodschappen het
"Deze kassa gaat sluiten bordje" op de band. 
Hebben jullie dat ook dat je graag bij 1 caissière/cassier staat?
Omdat deze sneller is of alleen maar
omdat die persoon het elke dag gezellig maakt bijv.

Geen opmerkingen:

Popeye & Frank "Rocky" Fiegel

Popeye, Museum aan de A Wist jij dat 𝗣𝗼𝗽𝗲𝘆𝗲 gebasseerd is op een echt persoon?  Klik op Foto voor Youtube video van 2½ minuut Frank &q...