donderdag 10 oktober 2013

Love my job

Bovenstaande kreeg ik via de whats app, en ze heeft helemaal gelijk.
Wat vind ik mijn werk leuk en de dagen vliegen om.
Eigenlijk was ik vandaag eerder vrij en zou ik zelf C van school halen,
maar er was nood aan de man, dus de BSO haalde hem op.
Hij vond het gelukkig prima en ik dacht nog later op de dag tijd op mijn werk
te hebben voor mijn boek, maar ik had alleen een beetje tijd om de krant te lezen.
Verder heerlijk bezig geweest de hele dag. 
En eindelijk een verandering door gezet, die ik al een tijdje wilde,
maar het maar niet van kwam.Vanmiddag echt de tijd voor genomen.
Na afloop, was ik tevreden met het resultaat en als anderen (collega's) het dan 
ook nog eens meteen opvalt, dan heb je eer van je werk.
Vanmorgen 3 herfstfoto's geschoten in de stad onderweg naar het werk.
De foto links onder is het schilderij "Winterlicht" van Annemiek Vos. 
vandaag een ontmoeting gehad met deze kunstenaar. 
Wat een leuk mens. 
Daarna gelijk gesnuffeld op haar website, misschien dat er wat tussen staat
om als ansichtkaarten te kunnen verkopen in het museum.



4 opmerkingen:

Hanny zei

Hartstikke fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk. Ze zijn vast heel blij met jou. Je toont initiatief en als werkgever kun je je niets beters wensen.
Mooie foto's heb je gemaakt! Even genieten van 'de stad'!

Zakina zei

Dankje :)

Harriët zei

Fijn dat je de BSO achter de hand hebt. Je kan dus op het laatste moment nog doorgeven dat je het zelf niet redt om hem op te halen? (Sorry, weet niet hoe zoiets werkt)
Haha leuk dat je de afbeelding hier neer gezet hebt. Als het bij iemand past is het bij jou dacht ik. Fijn weekend alvast.

Zakina zei

Dat kan alleen, als de BSO niet te vol zit. Anders zou zoiets niet kunnen en bijv op vrijdag zou dat ook niet kunnen, want dan zit de administratie niet. Ja, vond die afbeelding heel leuk van je, dat je die stuurde. Fijn weekend

Popeye & Frank "Rocky" Fiegel

Popeye, Museum aan de A Wist jij dat 𝗣𝗼𝗽𝗲𝘆𝗲 gebasseerd is op een echt persoon?  Klik op Foto voor Youtube video van 2½ minuut Frank &q...