woensdag 9 oktober 2013

Herfst, wat is het toch een heerlijk seizoen

Wat is de herfst toch een heerlijk seizoen met al die mooie kleuren.
De natuur die langzaam veranderd van groen naar kleurrijk. 
Geel, rood, oranje en bruin. 
De eikeltjes vallen van de bomen, mijn zoon verzamelt ze graag. 
De besjes en druiventrosjes hangen aan struiken/bomen
de vogels die daar van snoepen. 
En wat een bof hebben we nog met het weer. Het zonnetje dat nog lekker warm kan zijn.
Binnenkort maar even naar het bos, lekker genieten :-)


4 opmerkingen:

Hanny zei

De herfst is minstens zo'n mooi seizoen als de lente. Kleurrijk en warm. Heerlijke geuren. Lekker knus thuis. Ik hou ervan.
Je hebt prachtige foto's gemaakt die laten zien dat de herfst eraan komt!

Zakina zei

Dankje, Herfst en lente zijn mijn favoriete seizoenen. Sowieso heerlijk, om in een land te wonen, waar we seizoenen hebben :).

Harriët zei

Ik vind herfst en winter juist de minste seizoenen...qua weer dan. De kleuren vind ik wel mooi in de herfst. Gelukkig wonen wij aan de rand van de bossen. Als ik de deur uit loop sta ik met 5 minuten in het bos. Ideaal...ook met Noortje. Marco en ik wandelen al weken elke avond na het eten even een rondje door het bos. Al zal dat binnenkort wel afgelopen zijn als de zomertijd afgelopen is.
Mooie foto's heb je gemaakt van de herfstkleuren!

Zakina zei

Dankjewel :). Heerlijk dat jullie zo dichtbij het bos wonen, helemaal met een hond. Het enige nadeel van de herfst is als het zo vaak regent. Maar met het huidige weer (vandaag ook weer genoten van een paar uur zon) heerlijk :)

Popeye & Frank "Rocky" Fiegel

Popeye, Museum aan de A Wist jij dat 𝗣𝗼𝗽𝗲𝘆𝗲 gebasseerd is op een echt persoon?  Klik op Foto voor Youtube video van 2½ minuut Frank &q...