zaterdag 22 juli 2023

Brandkast gebr Smit Foxhol


Gister vroeg een collega of ik foto's wilde maken van de brandkast. Ik deed dat gewoon met de telefoon. De laatste foto die ik nam, deed ik voor mijzelf, heb altijd die krul mooi gevonden. 

Toen ik de foto's naar haar doorstuurde vond ik die foto heel mooi door het licht. Dus plaats ik hem hier als eerste πŸ™‚.

Deze brandkast is van de scheepswerf π—šπ—²π—―π—Ώπ—Όπ—²π—±π—²π—Ώπ˜€ π—¦π—Ίπ—Άπ˜ π˜π—² π—™π—Όπ˜…π—΅π—Όπ—Ή geweest. 

Voor mij is deze brandkast nostalgie. Ik hield vroeger bij het Noordelijk Scheepvaartmuseum de directiekamer netjes πŸͺ£πŸ§Όen ik verstopte weleens dingen in deze kluis. Niet dat hij op slot ging, maar omdat er nooit iemand in keek πŸ˜„. Super handig als iets nog even uit het zicht moest blijven bijvoorbeeld. 



Geen opmerkingen:

Popeye & Frank "Rocky" Fiegel

Popeye, Museum aan de A Wist jij dat π—£π—Όπ—½π—²π˜†π—² gebasseerd is op een echt persoon?  Klik op Foto voor Youtube video van 2½ minuut Frank &q...