maandag 27 augustus 2018

Konijntjes

Voor het eerst ben ik met mijn zoon een hele week op vakantie geweest. Normaal boeken we voor 2 nachten een hotel, deze keer heb ik een huisje geboekt voor een hele week op een vakantiepark, dit vakantiepark ligt in het mooie West-Friesland.

De komende tijd zal ik er meer logjes over maken.


Wij wandelden graag over de dijk en genoten van het uitwaaien en het prachtige uitzicht. Dit vond ik toch wel de mooiste foto die ik op de dijk nam.

Het huisje was aangenaam en op de koude dagen was het fijn om even de CV aan te kunnen doen. Het werd snel behagelijk en dan deed ik de CV weer uit. De bedden sliepen prima.

Het meest leuke van het huisje vond ik de rust op het park, wat ik heb ik daardoor heerlijk geslapen. En zo schattig elke dag kregen wij bezoek van deze 2 konijntjes.





Geen opmerkingen:

Popeye & Frank "Rocky" Fiegel

Popeye, Museum aan de A Wist jij dat 𝗣𝗼𝗽𝗲𝘆𝗲 gebasseerd is op een echt persoon?  Klik op Foto voor Youtube video van 2½ minuut Frank &q...