zondag 16 april 2017

Pasen 2017

Gelukkig ben ik dit jaar met Pasen gewoon gezellig thuis met de liefste in mijn leven. Hij is alleen niet helemaal fit, dus na het uitslapen, kroop hij weer gezellig onder de plaid op de bank. Gister heb ik hem geleerd hoe je eieren kookt, hij werd er heel ongeduldig van hahaha. Toen moest, toen het water eindelijk kookte, hij ook nog minuten lang (zijn beleving) wachten, tot ze eindelijk eet klaar waren. Daarna waren ze voorlopig ook nog eens te heet hahaha.
Ik werd wel een beetje nerveus van dat ei, wat me de hele tijd aan stond te kijken, terwijl ik een boek aan tafel zat te lezen. Ik draaide haar uiteindelijk maar om. Gelukkig werd ze na een paar uur eindelijk op haar kop getikt en opgegeten door mijn zoon 😃.
Vanmorgen heb ik deze ommelet van @Kuuskes  gemaakt, alleen had ik nog roomkaas in huis en heb ik dat er op gesmeerd ipv philadelphia. Voordelen, ik hoef geen insuline te spuiten en het vult en het is heel lekker. Morgen maak ik er nog zo eentje en de rest van de spinazie gaat door de sla. 

Fijne Paasdagen allemaal 👋

Geen opmerkingen:

Popeye & Frank "Rocky" Fiegel

Popeye, Museum aan de A Wist jij dat 𝗣𝗼𝗽𝗲𝘆𝗲 gebasseerd is op een echt persoon?  Klik op Foto voor Youtube video van 2½ minuut Frank &q...